Få det bedste ud af koege.dk med den nyeste version af Firefox, Google Chrome, Internet Explorer eller Safari.

Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside.

Læs om vores cookiepolitik

Ja tak til cookies eller nej tak til cookies

Sagsforløb og servicemål

God service og godt sagsforløb

Det skal være let og enkelt at drive virksomhed i Køge Kommune. Vi ønsker vækst og erhvervsudvikling i hele vores område, og vi vil gøre vores bedste for at give dig den hjælp, du har brug for, når du sender en ansøgning til os.

Under sagsforløbet kan du forvente service, samarbejde og sparring på dit aktuelle projekt. Vi afstemmer forventninger fra start, og vi inddrager dig løbende undervejs. Nøgleordene er klar information, hurtigt overblik og gennemskuelig sagsbehandling.

Kend dit sagsforløb

Du får en fast kontaktperson, og som noget nyt bliver din ansøgning tildelt en farve – hvid, gul, grøn eller rød. De hvide sager er de helt enkle, mens de røde er de mest komplekse. Her på hjemmesiden finder du en gennemgang af sagsforløbet for alle fire farver.

For at give dig tidshorisonter du kan regne med har vi offentlige servicemål for sagsbehandlingstiden i langt de fleste sager.

Find kataloget med servicemål

Når din sag er afsluttet, kontakter vi dig igen for at høre, hvordan du oplevede sagsforløbet. Din tilbagemelding er med til at gøre os endnu bedre fremover.

Vi ser frem til et godt samarbejde med dig.

Kontakt

Er du i tvivl om hvor du skal henvende dig, eller har du spørgsmål til din sag i øvrigt, kan du altid kontakte Køge Erhvervsservices konsulent Jes Pettersson på tlf. 20 52 94 04 eller