Få det bedste ud af koege.dk med den nyeste version af Firefox, Google Chrome, Internet Explorer eller Safari.

Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside.

Læs om vores cookiepolitik

Ja tak til cookies eller nej tak til cookies

Om jobcentret

Jobcenter Køge logo

Her kan du læse om Jobcenter Køges opgaver, organisering og strategier for at hjælpe de ledige i Køge Kommune i arbejde.

Vores opgaver

Jobcenter Køge står for den beskæftigelsesrettede indsats i kommunen. Både borgere og virksomheder kan henvende sig her, når det drejer sig om job, efter/ videre-uddannelse, sygemelding, rekruttering af arbejdskraft og brug af jobnet.dk

 

Organisering

For bedst at kunne hjælpe dig som ledig, er du enten tilknyttet sygedagpenge og erhvervs-teamet, eller teamet for forsikrede og ikke-forsikrede ledige.

Teamet for forsikrede og ikke-forsikrede ledige varetager indsatsen for både forsikrede og ikke-forsikrede ledige, og og under 30 år, og udenlandske borgere der søger job i Danmark.

 

Sådan formidler vi job

Det er i høj grad dit eget ansvar at finde et job, og du skal selv være aktivt jobsøgende, for at vi kan hjælpe dig.

Vi hjælper dig gerne, ved at rådgive og sparre med dig, fordi vi kender arbejdsmarkedet.

Vi kan også eventuelt hjælpe dig med at udvikle dine kompetencer, så du bliver klar til et nyt job, via kurser og uddannelse.

Endelig kan det være at vi kender et job, der kunne være noget for dig.

Du kan læse mere om tips og tricks til jobsøgning her.

 

Nu kan du selv booke dine samtaler med Jobcenteret

Som forsikret ledig eller jobparat kontanthjælpsmodtager kan du nu selv booke dine samtaler med Jobcenteret

Booking af samtaler foretages ved at logge ind på Min Side på Jobnet.dk

Selvbooking giver større fleksibilitet for dig:

  • Du bestemmer, hvornår du skal til samtale på jobcenteret (indenfor gældende regler for rettidig samtale)
  • Du kan finde et tidspunkt, der passer dig i forhold til dine øvrige aftaler
  • Du får flere valgmuligheder – valget er med andre ord dit
  • Du får mulighed for at ombooke, det vil sige ændre tidspunktet for samtalen

 

Du kan finde vejledninger til, hvordan du booker dine aftaler her:

 

Ouick Guide til selvbooking

Ouick Guide til ombooking

 

Åbningstider

Mandag – Onsdag:  09.00 – 14.00
Torsdag: 12.00 – 18.00
Fredag:   09.00 – 13.00

Telefontid hos sagsbehandler/jobkonsulent/vejleder 

Mandag kl. 09.00 – 10.00
Tirsdag kl. 09.00 – 10.00
Onsdag kl. 09.00 – 10.00
Fredag kl.  09.00 – 10.00 


Kontakt Jobcenter Køge
Opdateret af Velfærdsforvaltningen 20.06.18