Hjem Borger Bolig og byggeri Byggegrunde og ejendomme til salg Storparceller ved Køge Idrætspark - Trekanten og gammel Nettogrund

Storparceller ved Køge Idrætspark - Trekanten og gammel Nettogrund

Til boligbyggeri og eventuelt kombibyggeri

Opdatering januar 2024:
Begge storparceller er tildelt Birch Ejendomme, som nu skal forestå projektudvikling samt udarbejde lokalplan i samarbejde med Køge Kommune.

Link til foreløbigt skitseforslag, Birch Ejendommen (januar 2024)

Markering af kommende lokalplanforslagsområde 1116 - Boliger ved Stensbjergvej og Københavnsvej. Trekanten er markeret med rødt, Nettogrunden er markeret med blåt.

Trekantsgrunden ønskes udviklet til et nyt boligområde, der skal bidrage til at skabe et attraktivt boligmiljø af høj kvalitet til understøttelse af en positiv udvikling af området omkring Køge Idrætspark.

Nettogrunden ønskes udviklet til et nyt blandet bolig og erhvervsområde.

Der er indgået en køberetsaftale for en afgrænset periode med henblik på dialog og forhandling, hvor projektudvikler sammen med Køge Kommune kan få tilvejebragt et udviklingsprojekt med det fornødne plangrundlag, parkeringsløsning, friarealer m.v.

Tilpasning af projekterne forventes afklaret kort efter sommerferien.

Udbudsmateriale

Køb og Salg