Skip til hoved indholdet Kontakt Kontakt
    Hjem Borger Bolig og byggeri Styringsdialoger Styringsdialog 2025 med Boligforeningen Møllevænget

Styringsdialog 2025 med Boligforeningen Møllevænget

Dato:
Den 2. oktober 2025, kl. 14:45-15:00.

Deltagere fra boligselskabet/afdelingen:
Forretningsfører, René K. Nielsen, Køge Boligselskab

Deltagere fra Køge Kommune:
Økonomikonsulent, Nicole Frost, Økonomi- og Koncernservice
Specialkonsulent, Rikke Willesen, Velfærdsforvaltningen
Juridisk konsulent, Maria Høst, Økonomi- og Koncernservice

Afbud:
Virksomhedsambassadør og byggesagsbehandler, Brian Mortensen, Teknik- og Miljøforvaltningen 

Sted:
Mødelokale 3, Det gl. Rådhus, Torvet 1, 4600 Køge (indgang 2 fra gården). Ved ankomst ringes på dørtelefonen til mødelokale 3. Der er elevator op til mødelokalet.

Referent:
Maria Høst

Emner:

  1. Velkomst og præsentation
  2. Status fra boligorganisationen
  3. Boligsociale tiltag, herunder anvisningsaftaler (Velfærdsforvaltningen)
  4. Økonomi og drift, herunder opfølgning på effektiviseringer (Økonomisk afdeling)
  5. Byggeri, renovering og øvrige tekniske spørgsmål (Teknik- og Miljøforvaltningen samt Økonomisk afdeling)
  6. Aftaler
  7. Eventuelt 

Ad 1) Velkomst og præsentation

Køge Kommune bød velkommen til årets styringsdialogmøde.

Ad 2) Status fra boligorganisationen

Møllevænget fungerer godt.

Ad 3) Boligsociale tiltag, herunder anvisningsaftaler (Velfærdsforvaltningen)

Møllevænget har også tiltrådt den kommunestrategiske rammeaftale.

Ad 4) Økonomi og drift, herunder opfølgning på effektiviseringer (Økonomisk afdeling)

René undersøger muligheden for en ny administrationsaftale med Møllevænget.

Økonomiske Afdeling har ingen bemærkninger til regnskabet.

Ad 5) Byggeri, renovering og øvrige tekniske spørgsmål (Teknik- og Miljøforvaltningen samt Økonomisk afdeling)

Køge Kommune har modtaget dokumentation fra Verdis modtageanlæg, som viser mangelfuld affaldssortering. For at sikre højere kvalitet af det indsamlede affald og øge genanvendelsen vil kommunen indføre skærpet modtagekontrol. Fejlsorterede beholdere vil blive afvist og først tømt, når fejlen er rettet, eller mod betaling af ekstratømning.

Ad 6) Aftaler

Intet at bemærke. 

Ad 7) Evt.

Intet at bemærke. 

Giv feedback

Hold dig opdateret om Køge Kommune

Køge Kommune
Torvet 1
DK-4600 Køge
CVR-nr. 29189374
Akut hjælp

Telefon: +45 56 67 67 67
raadhus@koege.dk

Nyttige genveje