Skip til hoved indholdet
    Hjem Borger Hjælp og støtte Kvalitetsstandarder og tilsyn Kvalitetsstandarder for det specialiserede socialområde

Kvalitetsstandarder for det specialiserede socialområde

Kvalitetsstandarderne beskriver Køge Kommunes serviceniveau på handicap-, social- og psykiatriområdet.

En kommunes kvalitetsstandarder skal gøre det synligt og gennemskueligt for borgere og samarbejdspartnere, hvilken service de kan forvente at få fra kommunen.

Den beskriver det serviceniveau, som Byrådet har fastsat for ydelserne samt indholdet, omfanget og udførelsen af hjælpen. Samtidig fungerer kvalitetsstandarden som et redskab for kommunen i planlægning og styring af indsatser.

Kommunen skal mindst én gang om året udarbejde kvalitetsstandarder, der beskriver det serviceniveau, som Byrådet har vedtaget.

Her på siden finder du alle de vedtagne kvalitetsstandarder på det specialiserede socialområde.

"Generel information om hjælp og støtte på socialområdet" beskriver den del af serviceniveauet, som vedrører alle kvalitetsstandarderne. Det anbefales at læse denne først.

De enkelte kvalitetsstandarder beskriver det specifikke serviceniveau for de enkelte ydelser.

Find de enkelte kvalitetsstandarder her

Her beskriver vi den del af serviceniveauet, som vedrører alle kvalitetsstandarderne. Det anbefales at læse denne først, før du læser de enkelte kvalitetsstandarder.

Socialafdelingen

Torvet 1, 4600 Køge

Åbningstider og telefontider

Hold dig opdateret om Køge Kommune

Køge Kommune
Torvet 1
DK-4600 Køge
CVR-nr. 29189374
Akut hjælp

Telefon: +45 56 67 67 67
raadhus@koege.dk

Rådhusets åbnings- og telefontider

Nyttige genveje