Skip til hoved indholdet
    Hjem Borger Hjælp og støtte Kvalitetsstandarder og tilsyn Kvalitetsstandarder for hjælpemiddelområdet

Kvalitetsstandarder for hjælpemiddelområdet

Kvalitetsstandarderne beskriver serviceniveauet for Køge Kommunes ydelser på hjælpemiddelområdet

En kommunes kvalitetsstandarder skal gøre det synligt og gennemskueligt for borgere og samarbejdspartnere, hvilken service de kan forvente at få fra kommunen.

Den beskriver det serviceniveau, som Byrådet har fastsat for ydelserne samt indholdet, omfanget og udførelsen af hjælpen. Samtidig fungerer kvalitetsstandarden som et redskab for kommunen i planlægning og styring af indsatser.

Kommunen skal mindst én gang om året udarbejde kvalitetsstandarder, der beskriver det serviceniveau, som Byrådet har vedtaget.

Den generelle information om hjælpemidler beskriver den del af serviceniveauet, som vedrører alle kvalitetsstandarderne. Det anbefales at læse denne først.

De enkelte kvalitetsstandarder beskriver det specifikke serviceniveau for de enkelte ydelser.

Hjælpemidler - Handicapbil

Ældre- og Sundhedsafdelingen

Åbningstider og telefontider

Personlige hjælpemidler

Ældre- og Sundhedsafdelingen

Åbningstider og telefontider

Hold dig opdateret om Køge Kommune

Køge Kommune
Torvet 1
DK-4600 Køge
CVR-nr. 29189374
Akut hjælp

Telefon: +45 56 67 67 67
raadhus@koege.dk

Rådhusets åbnings- og telefontider

Nyttige genveje