Skip til hoved indholdet
    Hjem Borger Hjælp og støtte Pleje og hjælp i hverdagen Post til døren

Post til døren

Du kan få bragt post til døren, hvis du er bevægelseshæmmet, har funktionsnedsættelser eller et handicap. Der er ingen særlige regler for folkepensionister.

Hvem kan få post til døren?

Køge Kommune afgør om du kan få bragt post til døren. 

Kommunen sørger for den videre formidling til Post Nord, hvis du bevilliges post til døren.

Modtager du allerede hjælp fra kommunen, fx hjemmehjælp, praktisk hjælp eller sygepleje, kan du få bragt post til døren. 
Modtager du ikke hjælp fra kommunen, skal du kunne dokumentere dit behov ved for eksempel en lægeerklæring.  

Søg om post til døren

Du søger om post til døren ved at benytte selvbetjeningsknappen her på siden. 
Bemærk, at du skal bruge MitID.

Afmelding af post til døren 

Hvis du vil afmelde post til døren skal du kontakte Visitationen i Køge Kommune. 

Læs også

Visitationen - Personlig pleje og praktisk hjælp

Ældre- og Sundhedsafdelingen

Åbningstider og telefontider

Hold dig opdateret om Køge Kommune

Køge Kommune
Torvet 1
DK-4600 Køge
CVR-nr. 29189374
Akut hjælp

Telefon: +45 56 67 67 67
raadhus@koege.dk

Rådhusets åbnings- og telefontider

Nyttige genveje