Få det bedste ud af koege.dk med den nyeste version af Firefox, Google Chrome, Internet Explorer eller Safari.

Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside.

Læs om vores cookiepolitik

Ja tak til cookies eller nej tak til cookies

Ny lovpligtig digital postkasse til virksomheder

Kampagne for lovpligtig digital post

Pr. 1. november 2013 blev det lovpligtigt for alle med et CVR-nummer at have en postkasse til Digital Post fra det offentlige. Postkassen er gratis og kan oprettes på Virk.dk/postkasse.

I jeres digitale postkasse får I vigtige meddelelser om fx sygedagpenge, straffeattester, bilsyn og årsregnskab. Den digitale postkasse har samme status som jeres fysiske postkasse. Det betyder, at det er jeres ansvar at læse ny post.

Når I har oprettet jeres postkasse, kan I selv vælge, hvordan posten skal håndteres. I kan også angive en e-mailadresse og få besked, når der er ny post.

I skal bruge en NemID medarbejdersignatur, når I opretter postkassen.

Find hjælp og vejledning til at oprette og bruge den digitale postkasse på virk.dk.

Kontakt Connect Køge
Opdateret af Køge Kommune 22.01.15