Udbud af genbrugshjælpemidler
Udbud af genbrugshjælpemidler
På vegne af de 16 kommuner i Fællesudbud Sjælland (FUS) inviterer Holbæk Kommune interesserede tilbudsgivere til at byde på udbud af genbrugshjælpemidler.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler.
FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner.
Udbud gennemføres samlet for 20 delaftaler (heraf nogle med flere kravspecifikationer) med hver én eller flere hjælpemidler. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Udbuddet gennemføres som offentligt udbud.
Tilbudsfristen er den 16. juni 2023.
Materialet kan rekvireres via udbudssystemet EU-Supply på følgende link FUS - Link til materialet
Eventuelle ændringer af tidsfrister bliver udelukkende meldt ud via EU-Supply.
Alle henvendelser, herunder spørgsmål, om udbuddet skal stilles via udbudssystemet.
Hvis du som tilbudsgiver oplever tekniske problemer med systemet, kan EU-Supply kontaktes på nedenstående e-mail/telefonnummer:
IT-support, EU-Supply
Tlf.nr.: (+45) 70 20 80 14
E-mail: support@eu-supply.com