Selvbetjening for affald
Er din skraldespand ikke blevet tømt, er den gået i stykker, eller har du behov for at skifte til en anden? Så giv os besked.
Her har vi samlet svarene på nogle af de typiske spørgsmål om din skraldespand.
Typiske spørgsmål
Du kan give os besked om, at din skraldespand ikke er blevet tømt gennem vores selvbetjeningsløning.
Klik på knappen, følg anvisningerne og tryk på ”Send”.
Du kan give os besked om, at din skraldespand ikke er blevet sat rigtigt på plads, gennem vores selvbetjeningsløning.
Klik på knappen, følg anvisningerne og tryk på ”Send”.
Når din skraldespand er gået i stykker, kan du bestille en ny gennem vores selvbetjeningsløning.
Klik på knappen, følg anvisningerne og tryk på ”Send”.
Har du brug for en anden, flere eller færre skraldespande, så giv os besked om det gennem vores selvbetjeningsløning. Der er mulighed for flere forskellige størrelser.
Klik på knappen, følg anvisningerne og tryk på ”Send”.
Du kan tilmelde dig vores beskedservice. Så får du en sms eller e-mail, om hvornår vi næste gang henter dit affald. Du kan selv vælge, hvilke affaldstyper du gerne vil have besked om. Du vælger selv, hvor mange dage før afhentning, du ønsker at modtage beskeden. Du tilmelder dig beskedservice via vores selvbetjeningsløsning. Du kan altid afmelde dig eller tilpasse din beskedservice igen.
Klik på knappen, følg anvisningerne og tryk "Send".
Bor du i parcel- eller rækkehus og er ved at løbe tør for bioposer til madaffald, kan du binde én pose på håndtaget af din rest-madaffaldsbeholder. Så lægger renovationsmedarbejderne nogle nye bioposer til dig næste gang skraldespanden til rest- og madaffald tømmes.
Bor du i etageejendom/lejlighed vil der i bebyggelsen være en praksis for, hvordan man får uddelt bioposer eller selv kan hente bioposer et sted.
Her bestiller du afhentning af storskrald og afhentning af haveaffald i landzone